Bu Blogda Ara

20 Nisan 2010 Salı

Arkeolog Pasta



Gecen hafta yaptigim pastalardan biri arkeolog temalı bir pastaydi. Oldukca ilginc ve az rastlanan bir konu gercekten. Antik yerleri gezerken herkesin mutlaka gordugu bildigi objeler koymak istedim. Bir amfitiyatro ilk akla gelen sey tabii ki :)

Yerde kazı yapan arkeolog hanim kiz da kendisi icin istenen ozel kutlama mesajini yer taslarindan minik kazmasiyla cikarip inceliyor...


Zemin rengini olusturacak mermersi goruntuyu beyaz hamurun icine cok az kahverengi gida boyasi katip cok az yogurarak elde ettim. Kahverengi cizgileri kaybetmeyecek sekilde, fazla yogurmadan hemen hamuru acip pastayi kapladim. Cicek dokusu veren merdaneyle hamuru acip serit seklinde keserek, kenarlardaki rölyefleri yaptim. Bu kismi cok eglenceliydi. Cunku bu dokulu merdaneleri yeni aldim ve henuz kullanma firsati bulamamistim.
Tam da yerini buldu dogrusu :)) Cunku antik eserlerdeki bu kabartmali taslar hep hosuma gitmistir. Hatta keske daha cok desen alternatifi ismarlasaydim diye hayiflandim...










Bu arada bu tip ekipmanlari ben internetten www.cakecraftshop.co.uk sitesinden ismarliyorum. Bugune kadar bir problem yasamadim. Bazen siparisi verirken sistemde bir problem oluyor ve kredi kartiyla odeme asamasina kadar gelemiyorsunuz. Boyle durumlarda da telefon acip halletmek gerekiyor. Ama onun disinda 7-10 gun icinde eksiksiz geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder