Bu Blogda Ara

8 Ocak 2011 Cumartesi

Küçük Prens

Küçük Prens, başka bir gezegenden dünyaya ziyarete gelir vee....

Kendi gezegeni, etrafında dolanabileceği kadar küçüktür. Arkadaş olarak sadece bir "gül"ü vardır. Gül ona kainattaki en güzel şey olduğunu ve eşinin benzerinin olmadığını söylemiştir. Fakat dünyada bir gül bahçesinde beş bin tane gülü görünce, kendisinin hiçbir şeye sahip olmadığını, gülünün çok sıradan bir çiçek olduğunu düşünür. Ağlar...




Bu guzel kitaptan bir cumle... Cok naif :)) Her yasta okunacak bir kitap bence. Ara sira Deniz'e de okuyorum. Tabii diger masal kitaplarina gore daha az resimli, resimler daha az renkli ama bana gore cok degerli, cunku yazar hem yazmis hem cizmis... Deniz de ben okurken guzel guzel dinliyor, resimlere bakiyor, buyudukce daha cok ilgisini cekecek sanirim.

Gecenlerde Kucuk Prens fanatigi kardesine dogum gunu kutlamasi yaptirmak isteyen bir arkadasima yaptim bu pastayi. Kardesi cok begenmis ve memnun olmus.

Bizim Deniz oglan da belki birkac sene sonra bu pastadan ister benden. Simdilik sadece Simsek McQueen pastasi istiyor :)



2 yorum:

  1. “İnsanlar,” dedi küçük prens, “ne aradıklarını bilmeden hızlı trenlere doluşuyorlar. Endişe ve telaşla, aynı yerde dönüp duruyorlar.” Bir an durakladıktan sonra ekledi: “Çektikleri sıkıntıya değmez bu.”

    YanıtlaSil
  2. wow! gercekten pastalarinin hepsi cok güzelmis! Bunada bayildim. bu pastalarin icinide merak ediyorum dogrusu :)
    bye bye

    YanıtlaSil