Bu Blogda Ara

6 Mart 2010 Cumartesi

Nurtopu gibi bir blogum oldu!

Web sitesi acildigindan beri bir de blogum olsun deyip durdum. Ama ancak yapabildim iste.

Web sitesi coook resmi canim! Pastayim Sana! pastalari yapilirken yasanan maceralari buradan takip edebilirsiniz. Sadece maceralari degil, yeni fikirleri, kendimce buldugum pratik cozumleri, mutfaktaki minik pastaci ciraginin yaptigi komik seyleri de yazacagim. Aklima gelen guzel seyleri herkesle paylasacagim.

Ama en onemlisi pasta ve kurabiye suslemeye hevesli olanlar icin baslangic seviyesinde teknikleri resimli olarak gostermeye calisacagim. Birkac kisinin isine yararsa ne mutlu!

http://www.pastayimsana.com

4 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle bloğunuz hayırlı olsun.. Gözden kaçırdığım sitenizide gezdim ve son derece başarılı buldum. Bundan böyle takibinizdeyim...Sevgiler Keyfi Pasta'dan Gülseren...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Guseren,
    Iyi dilekleriniz icin tesekkurler :)) Ben de sizin sitenizi gezdim, sizinkiler de cok guzeller :))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun yeni blogun. çok keyifli olacağa benziyor.

    YanıtlaSil